maanantai 12. elokuuta 2013

Uusi hulluus ;)

Ihminen voi olla jotenkin outo. Sille annetaan käteen valurautanen mötikkä missä on kahva, niin se on ihan mielissään. Siis Wau, 12kg rautaa! Tai kymmenen tai kuusi tai vaikka kaksikymmentä, ihan sama. Ja sitä sitten heilutellan ja ollaan vielä enemmän, että vau.
Myönnetään, oon taas hurahtanut uuteen juttuun, kahvakuulaan. Kävin tuossa kuopuksen odotusaikana parilla kuulatunnilla ja sain joululahjaksi ja synttärilahjaksi kuulat ja olen niitä jopa käyttänytkin. Netissä on ihan kivoja ohjelmia minkä mukaan olen tehnyt itsekseen kahvakuulatreeniä, mutta niistä ei ihan pääse siihen asian ytimeen. Nyt olin perjantaipäivän Tuomo Kilpeläisen vetämässä kahvakuulakoulussa ja voin kertoa, että hän osasi asiansa ja sai minut ja takuulla muutkin kurssilaiset vielä enemmän innostumaan hommasta. Varsinkin ulkona kuulailu oli niin hauskaa, että täytyy heti painua kuulan kanssa pihalle, kunhan nämä lihakset lakkaa kiittämästä :) Olen toki kesällä kuulaillutkin pihalla, mutta että heitelly kuulaa! Huvinsa kullakin, mutta tätä toivoisin kyllä monen muunkin huviksi, kuin itselleni. Mukavuuden lisäksi on vielä todella tehokas laji ja sopii lähes jokaiselle. Joulukuussa menenkin vielä samaisen ohjaajan kahvakuulaohjaaja kurssille.  Siinä onkin sitten odottamista.



Silmäluomet tuntuu painavan enemmän kun tarpeeksi, niin täytynee mennä nukkumaan

3 kommenttia:

  1. Hullu olet mutta kuva on onneksi hyvä ;) mulle sit pidät oman tunnin jos vaan jostain saisin ensin tollasen rauta mötikän

    VastaaPoista
  2. Mä voin kuule lainata kuulaa :) Sä voit tulla Jennin kanssa privattitunnille, pitää tehdä pieniä muutoksia ohjelmaan ensin. Että se olisi sitten sunnuntai tai keskiviikko, katotaan ;)

    VastaaPoista
  3. Innokkaana seuraavaa tuntia odotellessa:) -Jenni

    VastaaPoista