tiistai 4. helmikuuta 2014

Sairastelua ikä kaikki

Tässä on yks syy, miksi ei oo ollut aikaa eikä kiinnostusta kirjoitella....sairastelu. Tuntuu tosin, että meillä lapset on sairastellut vuodesta 2004, siitä asti, kun esikoinen syntyi. Nyt tässä on taas ollut ollut sellanen sairasteluputki, ettei mitään järkeä. Joulun jälkeen on ollut kurkunpäätulehduksia, märkärupia, flunssaa, kuumetta... eikä tällä kertaa pelkästään lapsilla. Oli tuo ukkokultakin niin heikossa hapessa, että joutui olla osastollakin monta päivää. Loppujen lopuksi, kaikkien testien jälkeen, sille todettiin astma. Ihan kiva. Mies ei tuumannut juuri mitään (ylläri), mutta mä olin ihan helisemässä. Meinasin jo, että samantie lahtaan kaikki eläimet, olin varma, että minä joudun tehä remontit loppuun, Tuukka joutuu vaihtaa ammattia ja on varmaan allerginen mullekin !"€#€%!


Ajalta jolloin mies vielä oli kunnossa ;)


Mutta ei, mies pysy tyynenä. Kielsin siltä remontit toistaiseksi, kunnes on paremmassa kunnossa. Tuukka kuitenkin uhkasi kaatavansa vanhan vaatehuoneen seinän. Olin ehdoton, että sitä sä et tee. Vien pienet päiväkotiin, ja kun tulen takaisin n. 15 min päästä, on mies haalarit päällä ja maski naamalla sahannut puukkosahalla seinän pois. Ja sitä virnettä naamalla, sitä ei varmaan tarvii selittää. Siinäpä se mun vaikutusvalta taas nähtiin.
No elukat on edelleen hengissä, Tuukka käynyt jo töissäkin, remontti melkeen valmis ja mieski on uskaltautunut mun lähelle ilman siihen kuulumattomia hengenahdistuksia ;)



Tällä hetkellä tilanne on se, että täällä makaa vielä pari kuumeista ja yskivää lasta. Ite sain kahden viikon flunssataudin jälkeen nauttia melkeen viikon melkeen terveenä olosta, ja taas on vähän flunssan elkeitä. Eiköhän tämä tästä. Jos saadaan porukka kuntoon, niin päästään ukkokullan kans viikonloppuna kahdestaan reissuun, tiiä mitä siitäkin tulloo ;D <3


Sairastelua...äitin ja iskän sänky on sillon paras paikka


Tänään sitten soitin miehelle töihin pienen "vihjauksen": "Mä haluun tuliaisia ja tuot mulle tänään, kun et eilen tajunnut tuoda, vaikka yhtä nätisti vihjasin. Mä niin tarviin tuliaisia!"
Mä kato ymmärrän sen verran miesten päälle, että niille on ihan turha vihjailla, paljon parempi "vihjailla" ;D
Sain muuten tänään yllärinä tulppaaneja ja suklaata <3 Mä niin rakastan tota miestä ku se jaksaa vieläkin yllättää :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti