maanantai 9. syyskuuta 2013

Lepoa tarpeeseen

Tänään mulla on väsy päivä. Oli pakko tulla oikeen makoilemaan sohvalle. Mikäs tässä on maatessa. Vielä kun vois vähän nukahtaa. Mutta ei pysty, kun nuorimmainen ei ole nukkumassa. Voisinkin ottaa tän lepohetken jokapäiväseksi. Siis sehän on tärkeintä hyvän voinnin ja kuntoilun ja kaiken kannalta, että lepää tarpeeksi. Myöskin lähiomaisten kannalta ;) Ainakin minun läheisten. En usko, että väsyneenä oon yhtään niin sulonen ku mieheni väittää. Enkä edes ihana. Muulloin kyllä, ja yleensä en kuitenkaan näin väsynyt oo. Tai... kyllä mä joskus pirteekin oon. Uskokaa pois.

Tottapuhuen, kun olen alkanut syömään, niin ku ihmisten kuuluu syödä, ja lepäämään, niin ku ihmisten kuuluu levätä, ni olo on ollut paljon pirteempi ku ikinä. Oonhan mä pitkään terveellisesti syönyt (jos pizzaa ja suklaata ei lasketa) mutta, että sellaset viisi kertaa päivässä! Kun ainut "ongelma" on keksiä mitä syö missäkin kohdassa, ettei joka päivälle tuu samat eväät niin ongelmataso on aika matalalla.
Kesän aikana sai marjojakin kerättyä pakkaseen, niin joka päivälle saa marjoja jossain muodossa. Mikäs näitä on syödessä :p



Oli meillä eräskin marjaretki meidän nelivuotiaan kanssa. Illalla lähettiin koko porukalla vattuun, niin poika halus välttämättä pukea sen lemppariyöppärin marjaan. Asuvalinta olisi ehkä herättänyt ihmetystä, jos joku olis nähnyt, kun vielä kymmenen aikaan pyörittiin vattupuskissa pyjama päällä... (musta ei onneks saatu kuvaa)


Ja käyhän tämä asu toki moneen muuhunkin harrastukseen, kuten moottoriurheiluun. Sehän on pääasia, ettei kuitenkaan erotu joukosta ;)


Nonni, tässä maatessa tajusin, että ehkä mä vaan jäädyin totaalisesti siitä, että jouduin tänään laittaa nuorimmaisellekin päiväkotihakemuksen vuoden alusta alkaen. En vaan raaskis millään vielä sitä rakkautta päiväkotiin. Näin ne vaan päivät kulkee ja eteen tulee niitä ei toivottuja hetkiä. Mutta...elämä on! En siis olekaan väsynyt, joten nouse nainen ylös ja ala hommiin, tänään on sentään pizza pmaanantai!


Ps. Näytänkö mä muka päiväkotilaiselta <3
(iskää moikkaamassa töissä)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti